sobota, 2 sierpnia 2014

MEEGA WAŻNE! [CHWILA WYJAŚNIEŃ]

Hej! Głupio, niezręcznie <- tak się teraz czuję.
Musze was poinformować o... małej zmianie?
Wiecie wszyscy, że mam dużo blogów? Tak. I.. że mam własne życie? Tak.  Oraz, że nie mogę każdej wolnej chwili poświęcić na pisanie? Tak.
W związku z tym rozdziały będą pojawiały się czasem nawet co dwa tygodnie. Dlaczego?
a) brak pomysłu
b) brak czasu
c) nie chcę zawieszać bloga, więc  wolę dodawać po prosu rzadko rozdziały, ale jednak dodawać, ponieważ jak niektórym, a może wszystkim, a może nikomu, wiadomo zależy mi na skończeniu blogów (tych, które sama pisze, sama wymyślam historię) przed wrześniem, a że jest to niemożliwe ( przynajmniej w przypadku tego bloga, na "Bad boy. Bad girl." Zakończyłam pierwsza część i jestem dumna [xD] bo chyba uda mi się skończyć opowiadanie do połowy września, czyli w szkole nie będzie aż tak ciężko, a potem.. szkoda gadać, będą na pewno dni, kiedy nie będę miała nawet minutki na pomyślenie o blogach, ale obiecuję, że { jak zacznie się szkoła}  będę starała się znaleźć czas w weekendy i jeśli chodzi o blogi własnego pomysłu to rozdziały będą co tydzień, a na blogach z tłumaczeniami [mojego kochanego Devila i Kidnapped] nawet co dwa tygodnie, ponieważ przetłumaczenie jakichś czterech-trzech-dwóch stron to nie jest skromne pięć minut, a "skromne" pięć godzin, więc nie dam rady jeśli będę się musiała uczyć do jakiegoś sprawdzianu.)
To..następny rozdział pewnie za tydzień. Nie wymyślę i nie znajdę chwili na pisanie wcześniej = rozdział za jakiś tydzień.
Jeśli dotarłeś do końca tej notki, to gratuluję! Nie jesteś leniem i przeczytałeś całe moje wyjaśnienia :D Dzięki xx

1 komentarz:

  1. No wiesz, każdy ma życie prywatne, a wakacje są tylko raz w roku przez denne 2 miechy :D masz seeerio baaardzo dużo blogów i tak cie podziwiam, że znajdujesz na nie wszystkie czas :D
    Cieszę się, że nie zawieszasz tego, ani żadnego innego bloga :) <3
    pozdrawiam :* i życzę weny :* i kc :* i czeeekam :***

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy